Časté dotazy (FAQ)


S našimi uživateli si povídáme, proto nás neváhejte kontaktovat, pokud máte jakékoliv otázky. Napište nám zprávu přes odpovědní formulář, e-mail info@classory.cz anebo do chatu dole na každé stránce.

faq draw
Není to nutné. Ale je to pohodlnější z uživatelského hlediska. Jako registrovaný uživatel nemusíte při zakládání LiveClass opakovaně zadávat některé údaje. Všechny naplánované termíny LiveClass vidíte přehledně v sekci Správa. Navíc můžete k automaticky generovaným pozvánkám přiložit fotografii.
Ano. V základní variantě je LiveClass nabízena zdarma. Berte však prosím na zřetel, že v případě velmi vysokého zatížení našich serverů, mohou být zdarma nabízené varianty LiveClass dočasně omezeny ve prospěch placených variant.
Počet založených LiveClass jedním uživatelem není omezen.
Ano, moderátor má možnost LiveClass zrušit. Tlačítko pro zrušení termínu se nachází na vstupní stránce LiveClass. Na vstupní stránku se dostanete tak, že kliknete na tlačítko vstoupit nebo otevřete odkaz, který jste obdrželi e-mailem ihned po založení LiveClass.
Pokud jste při zakládání zvolili automatické generování e-mailových pozvánek pro uživatele, bude také jim odeslán e-mail o zrušení LiveClass.
Do LiveClass může vstoupit jen ten, kdo má vstupní link. Každý vstupní link obsahuje LCID (náhodně generovanou sadou znaků neboli „hash“). Pravděpodobnost, že by někdo náhodně trefil právě Vaše LCID je mnohonásobně nižší než pravděpodobnost výhry v loterii. 😊
Abyste měli jistotu, že vše funguje, jak má, probíhá při vstupu do LiveClass kontrola zařízení. Pokud při testu slyšíte vlastní ozvěnu a vidíte se na videu, je to v pořádku.
Vyhnete se tím zbytečného zdržení, vzájemného ujišťování, dotazů: „Slyšíte mě?“ „Vidíte mě?“ „Já Vás vidím, já slyším.“ 😉
Anebo si můžete vše vyzkoušet „nanečisto“ předem tak, že si založíte testovací LiveClass zdarma.
Je potřeba mít jen internetový prohlížeč. LiveClass využívá technologii WebRTC, která je integrována do běžně používaných prohlížečů.
Některé prohlížeče upravené po zvýšenou bezpečnost na internetu mají přístup k mikrofonu, kameře nebo sdílení pracovní plochy trvale zablokovaný a toto nastavení nelze změnit. V takovém prohlížeči bude LiveClass fungovat také, uvidíte a uslyšíte vše, ale Vy budete moci jen psát a kreslit.
Pokud chcete mít jistotu bezproblémového fungování, doporučujeme využít Chrome nebo Firefox.
To záleží na tom, z jakého důvodu se Vám nedaří připojit.
Pokud je důvodem výpadek připojení k internetu nebo závada na straně některého z uživatelů, tak s tím s největší pravděpodobností nemůžeme nic udělat. V každém případě nás kontaktujte a pokusíme se to nějak vyřešit.
Pokud chcete mít jistotu, že Váš počítač (nebo jiné zařízení) vše zvládne, doporučujeme si LiveClass před spuštěním „naostro“ vyzkoušet.
Může to být proto, že Váš prohlížeč má nastaven zákaz přistupovat k mikrofonu nebo kameře. Zjistíte to tak, že v prohlížeči nahoře, vedle pole pro zadávání internetových adres kliknete na ikonku zámku. Zobrazí se Vám mimo jiné informace o zabezpečeném připojení a udělená/blokovaná oprávnění serveru. Přístup k mikrofonu a kameře je potřeba buďto povolit, nebo vymazat status blokováno. (každý prohlížeč to nazývá jinak).
Mějte prosím na paměti, že mikrofon a kameru NEMŮŽE používat více aplikací najednou.
To nejdůležitější je zařízení s přístupem k internetu a internetový prohlížeč. Může to být pevný počítač, notebook, tablet i mobilní telefon. V případě, že chcete, aby Vás ostatní uživatelé viděli a slyšeli, tak ještě kameru a mikrofon. Žádné speciální zařízení není nutné.
ANO, může. Moderátor má do LiveClass přístup 15 minut před začátkem. Ostatní uživatelé mají přístup v čase začátku LiveClass.
Z provozního hlediska to nevadí. Vstoupit můžete kdykoliv v průběhu trvání LiveClass. Moderátor ale může LiveClass ukončit před limitem. V tom případě již nebude dále přístupná ani pro ostatní uživatele.
Pokud do začátku LiveClass zbývá více než 180 minut a zároveň od nákupu neuběhlo více než 14 dní, tak ANO. Postup pro odstoupení od smlouvy je detailně popsán v Ochodních podmínkách.
Ano. Classory využívá k placení platební bránu. Tato brána pro nás zpracovává platby na základě požadavku, který náš systém vygeneruje, ale platební údaje klientů s námi nesdílí. Dozvíme se jen to, jestli platba proběhla v pořádku.
Způsob zpracování osobních dat je detailně popsán v dokumentu "Podmínky zpracováním osobních údajů - GDPR".

LiveClass se připojuje k serverům Classory prostřednictvím následujících portů:

  • TCP/IP port 80/443 (pro http/https)
  • UDP porty v rozsahu 16384 – 32768 (html5 WebRTC streaming)

Pokud má firewall na lokální síti (LAN, WLAN) či virtuální privátní síti (VPN) nastaveno blokování některého z těchto portů, připojení k LiveClass neproběhne úspěšně.

více informací a popis chybových hlášek se nachází na stránce manuál LiveClass

Hlavní výhodou je bezpečnost. Online platba platební bránou je stejně bezpečná jako Vaše internetové bankovnictví. Platební brána, kterou využíváme, vlastní licenci ČNB a v rámci dohledu musí splňovat přísná kritéria pro nakládání s osobními údaji.

Kam dále?

Výhody registrace


vyhody registrace draw

Vytvářejte LiveClass ještě snadněji a rychleji, bez opakovaného vyplňování stejných údajů. Přihlašte se a nastavte si LiveClass podle svých představ.

Přihlášení / Registace

Aktuality


Překročili jsme 100 000 minut!

Naši uživatelé strávili v LiveClass již více než 100 000 minut. Prostředí naší webové aplikace neustále zlepšujeme tak, abychom Vám mohli nabídnout nejsnadnější a uživatelsky nejpřívětivější prostředí. Proto nás velmi těší, že LiveClass rádi využíváte. #classory #liveclass #webinar #videoconference #pracovnipohovor #onlinespoluprace

21.10.2020

Přijímáme platební karty

Od dnešního dne u nás můžete zaplatit prostřednictvím platební karty. K platbám využíváme platební bránu společnosti ComGate. Jednejte rychle, dokud jsou ceny tak nízko! 😊 Vedle placené LiveClass pro až 100 účastníků nabízíme také variantu ZDARMA! #classory #liveclass #webinar #videoconferencing

18.08.2020